sábado, 13 de junio de 2015

coses que fan mal

...el vaig aixecar a la categoría de déu...vaig apostar per ell a pesar de les reticències de tothom...i potser sí podía dibuixar constel.lacions amb els dits...i potser sí podia trasbalsar els cors amb la seva veu...i potser sí podia fer tremolar totes les regles de la poesía amb els seus ritmes impossibles i metàfores esfereidores...però no era un déu...
...el vaig aixecar a la categoría de déu i no era un déu ni era un deu...i em dol, vaja si em dol...al marge de la bronca del jefe i dels cops de cap contra la paret quan em vaig adonar que, per primer cop en molts anys, estava disfrutant tant que em vaig descuidar d'acabar la feina...
...merda...mil vegades merda...
...nota mental: no apostis mai més per un gos disfressat de gat...mai saps si desprès del miol va la mossegada...

No hay comentarios: