lunes, 25 de mayo de 2015

decàleg d'intencions o com dir-te que no és tan fàcil (So.Central rain)


...did you never call, I waited for your call...
(haig de deixar d'escoltar el mateix disc de forma compulsiva)
...this rivers of suggestions are driving me away...
(haig de deixar de fer servir el terra com a armari)
...the trees will bend, the cities wash away...
(haig de deixar que el caos s'ordeni a si mateix)
...the city on the river there is a girl without a dream...
(haig de deixar de destrosar-me les mans al granit)
...the wise man built his words upon the rocks...
(haig de deixar de fumar abans d'esmorçar)
...the trees will bend, the conversation's dimmed...
(haig de deixar de cercar respostes al que no té preguntes)
...go build yourself another home, this choice isn't mine...
(haig de deixar d'escriure versos als tovallons de paper dels bars)
...go build yourself another dream, this choice isn't mine...
(haig de deixar de beure els dilluns)
...I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry...
(haig de deixar de fer cançons en la menor)
...I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry...
(haig de deixar de demanar perdó per existir)


No hay comentarios: