lunes, 1 de junio de 2015

narcissos marcits i taurons domèstics


...avui les paraules neden depressa, són com peixos de colors brillants, molt eixerits, i quan vull atrapar un monosíl.lab, txas! se m'escapa, fuig, s'esquitlla...plagiar l'Aresté és de molt mal gust i trampeja el fil de l'obscé, però fa dies que dormo poc i gasto molts bolis blaus, així que espero que em perdoni per la gràcia dels déus inventats...
...puc dir siesta en lloc de migdiada? ser jo avui és una putada, he dormit vestida abraçada a la guitarra i m'he despertat quan el sol ja marxava...
...els motius són la gran pregunta i la xocolata una resposta tan vàlida com qualsevol altra teoría histamínica...de què va aixó de l'amor? de robar-se els coixins i barallar-se per les mantes? de baixar la tapa del vàter i col.leccionar trampes? de voler devorar els llavis però fer-se petons a la galta? (m'interrompo a mi mateixa, on són les cireres?)...
...avui m'he adonat que la pila dels mitjons bruts és tan alta com la de les mentides que no dic...
...abusa de mi i fes-me imprescindible a la farmaciola...

No hay comentarios: