jueves, 4 de junio de 2015

bloggeria (t'hi trobes?)


...aquests últims dies he dormit poc, sóc compulsiva en tot i no he deixat d'escriure i fer tatxons...la guitarra nova no és prou dolça, és un bitxo rebel, no es deixa domar...m'ha ferit els dits i quasi l'esperit, amb aquelles dentellades cruels però que en realitzat no volen fer mal...segueixo de dol i em vesteixo de rosa, intento oblidar a la manera dels gats, estirant-me al sol i fugint de l'aigua, acurrucant-me als racons i miolant per que em facin una carícia com a premi a no molestar....
...he oblidat el sentit de la mètrica i les formes, només m'interessen les arestes...
...m'he begut les nits i he plorat pels banys...
...m'he trobat goliats i els he vençut amb vins...
...he aixecat els estors i m'ha sorprès trobar-me el cel...

...demà pujo a l'Atmella, i farem les cançons velles i les belles, i les noves i les bones i les dolentes i totes...

...la felicitat d'avui és abstracta
i es pinta amb els colors de la rosada...


No hay comentarios: